click me

24 April 2009

OIAM-Top 3


hiii..amacam pendapat anda tentang konsert Top 3? best kan kan..tutttttttttt..hehe.kidding.Seperti yang telah disangka Nine yang telah tersingkir.pengumuman penyingkiran Nine oleh Awal dan Marion tidak 'surprise' sebab sudah dijangka awal-awal lagi hehe.Anyway, congrats to Esther,Aweera and Tomok.Ok lets go to tonight performance...o ya sebelum tu lagu yang dipersembahkan oleh Top 3 adalah pilihan juri dan juga penonton..

1st sesi (lagu pilihan jri dan 2nd sesi pilihan peminat.
Tomok (Crazy in love & Coba)
Gaya persembahan hampir sama dengan yang last2 week (
lupa lah dalam konsert ke-berapa)..I mean movement dia..lompat-lompat, goyang2 kaki gitu kan.Anyway, it's still very entertaining.Keseluruhan,persembahan yg bertenaga dan menghiburkan.


Esther (Better in Time & won't go home without you)
Walaupun Esther telah membawa lagu ini dengan baik dalam konsert terdahulu tapi dia telah membuktikan bhw dia sentiasa boleh buat yg terbaik setiap kali persembahan..hehe..Esther membawa sekali lagi kedua-dua lagu tu dalam gaya persembahan yg lain.MANTAP.Good job!!..I like:).lepas ni mau tengok lagi.:p

Aweera (Gemilang & Bosan)
Persembahan Aweera pun tidak kurang hebat..sya suka juga ar..hehe..

Pengumuman penting..
peminat yang akan tentukan samada 3 atau 2 org yang akan beraksi dalam grand finale. (lebih kurang camni la tu maksud pengumuman oleh Awal & Marion tadi kan).Untuk info lanjut layari lah laman web rasmi OIA
M yer..

My ranking: Esther, Tomok, Aweera

(saya ngntuk sudah ni, malas sudah tulis banyak2..bukannya saya pandai haha..anyway, my comment is based on my own opinion as penonton OIAM.bukan profesional la katakan..hehe..peace!!..duii sakit lagi leher sya ni..arrghh)

No comments: